7 Days to Die tijdlijn Alpha 20 en 21

7 maanden geleden
Dukemant

Op het forum van 7 Days to Die is een tijdlijn geplaatst door Fun Pimps met aankomende functies en wijzigingen. Deze wijzigingen zullen waarschijnlijk in Alpha 20/21 geimplementeerd worden in het spel.

Op 28 oktober is er een dev stream geweest waarbij de verschillende nieuwe aanpassingen die in Alpha 20/21 zullen verschijnen zijn getoond en besproken werden. Benieuwd naar deze stream? Je kunt deze volledig terugkijken via onderstaande video!

Onderstaand een lijst met de verschillende aanpassingen die ook terug te vinden is op het forum van 7 Days to Die

  1. Unity Update
    • Hiervoor zal The Fun Pims direct samen werken met Unity developers
  2. Random generation update
    • Details over wat dit precies inhoud zijn nog niet bekend.
  3. Voortuig modificaties
    • "Tinting mask" zal er voor zorgen dat voertuigen opgemaakt kunnen worden met verschillende kleuren, om de eigenaren van voertuigen beter te kunnen onderscheiden.
  4. Shape menu & building update
    • Er zal een update komen met betrekking tot het bouwen van basissen, wat deze update precies in zal gaan houden is nog niet bekend.
  5. Dynamic Imposters
    • Wijzigingen aan hoe gebouwen ver weg in het terrein weergegeven zullen worden.
  6. Micro Splat verbeteringen
    • Details nog niet bekend
  7. Feral Sense game optie
    • Er komt een instelling waarmee je het bewustzijn van zombies kunt bepalen van dom (dumb) tot verwilderd (feral).
  8. Biome moeilijkheid
    • Sneeuw en woestijn krijgen een gamestate boost waardoor vijanden hier sterker zijn, maar tegelijk zal er ook betere loot te verkrijgen zijn
    • Wasteland krijgt een nog grotere boost, waardoor vijanden hier nog sterker zullen zijn dan in de sneeuw of woestijn biome. Daar naast zal hier dus ook nog betere loot te verkrijgen zijn dan in bovengenoemde biomes.
  9. Pipe weapons voor primitive tier
    • Er zullen 4 wapens toegevoegd worden voor de "primitive tier", namelijk:
      • Pipe rifle
      • Pipe pistol
      • Pipe baton
      • Pipe shotgun
  10. Trader & trade progression
    • Details nog niet bekend
  11. Water overhaul
    • Details nog niet bekend
  12. Loot progressie en gamestaging verbeteringen
    • Details nog niet bekend
  13. Character overhaul
    • Het UMA systeem zal worden vervangen door een custom in-house systeem.
    • Thema outfits zullen werken zoals boeken. Als je een volledige set draagt, krijg je een "completion perk".
    • Huidige 10 armor/clothing slots zullen verminderd worden naar 4 voor outfits, hier binnen zullen kleding en armor samengevoegd worden. Dit zal zorgen voor een betere balans op de hoeveelheid mods die beschikbaar zullen zijn voor outfits.
    • Dit zal een basis zijn voor "Bandits"
  14. Nieuwe POI's en Omgeving
    • Nieuw soort Gas Station
  15. AI en Sleeper verbeteringen
    • Zombies kunnen vanaf nu door gaten van 1 blok (1 meter) kruipen
    • Slaapwandelende zombies
  16. Dynamische muziek en omgeving geluid verbeteringen
    • Details nog niet bekend
  17. Animatie verbeteringen
    • Details nog niet bekend
  18. Treasure hunter quest verbeteringen
    • Details nog niet bekend
  19. Restore power quest
    • Lichten gaan uit zodra de "rally marker" geactiveerd word.
    • Vind generatoren en repareer deze om het licht weer aan te zetten.
  20. Nieuwe zombies/entiteiten
    • Nurse
    • Drone
    • Screamer
    • Fat Cop

Voor wat betreft de punten die nog niet bekend zijn, kun je altijd even een kijkje nemen op het forum van 7 Days to Die, daar zal de lijst regelmatig geupdate worden door de ontwikkelaars.

 

 

7 Days to Die

Release date:
13-12-2013

Platforms:
  •  Playstation 4
  •  Xbox One
  •  MacOS
  •  Windows
  •  GNU/Linux

Developer:
The Fun Pimps Entertainment LLC

Publisher:
The Fun Pimps Entertainment LLC


Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn